Nettbutikken
Informasjon og inspirasjon
Dame løper i by

Kundeservice

Trenger du hjelp eller lurer på noe? Her finner du veiledninger, svar og informasjon du leter etter.

Finner du ikke svaret på dine spørsmål her? Kontakt oss på kundeservice@loplabbet.no. Vi hjelper deg gjerne!

Kundeservice besvarer henvendelser mandag-fredag kl. 9.00-16.00.

Les mer om:


Hva spør andre om?


Jeg har mottatt ordrebekreftelse fra nettbutikken. Når jeg jeg forvente varene jeg har bestilt?
En ordrebekreftelse fra oss er en bekreftelse på at bestillingen din er registrert. Det er først når bestillingen er behandlet, varene plukket og det går ut sendingsbekreftelse fra oss at varene er på vei. Ved lanseringer av ettertraktede løpesko kan dobbeltbestillinger forekomme. Ordrene behandles fortløpende i stigende rekkefølge, og det er først ved sendingsbekreftelse at du er sikret varen. Normalt vil du motta sendingen innen 1-3 arbeidsdager.


Hvordan sendes varene fra dere?
Varene fra oss sendes som Mypack til utleveringssted med sporing via PostNord. Sporingsnummer finner dere i sendingsbekreftelsen fra oss.


Kan jeg kjøpe gavekort i nettbutikken?
Man kan per i dag dessverre ikke kjøpe eller bruke gavekort i nettbutikken.


Kan jeg bruke gavekort eller tilgodelapp som betalingsmetode i nettbutikken?
Vi har dessverre ikke noen funksjon som gjør det mulig å benytte seg av gavekort eller tilgodelapp som betalingsmetode i nettbutikken per i dag.


Kan jeg bruke rabatter fra aktuelle medlemskap i nettbutikken?

Enkelte organisasjoner/bedrifter har rabattavtaler hos Löplabbet. Ikke alle disse gjelder i nettbutikken. Informasjon om slike rabatter og hvordan legger det til når man handler i nettbutikken skal være tilgjengelig hos den aktuelle organisasjonen/bedriften. Det er kundens ansvar å sørge for at eventuelle rabattkoder er lagt inn riktig før man gjennomfører en ordre. Dersom man av ulike grunner ikke får lagt inn en rabattkode før man legger inn en ordre, kan man kontakte oss for å få hjelp til å legge inn riktig kode. Dersom man alt har gjennomført bestillingen er det dessverre for sent å benytte seg av denne rabatten for det aktuelle kjøpet.


Kan jeg få anbefalt løpesko via kundeservice?
Vi anbefaler alltid å ta turen innom en av våre butikker for å få best mulig hjelp til riktig valg av løpesko. Vi har imidlertid stor forståelse for at ikke alle har denne muligheten, og vil gjøre vårt aller beste for å hjelpe deg med å velge riktig sko via vår kundeservice, kundeservice@loplabbet.no. Merk at man ikke kan gi noen garanti for at skoene vi anbefaler vil være riktig for deg. Oppgi noen opplysninger om deg selv og til hvilket bruk du ønsker anbefalinger, som for eksempel:

  • Har du brede eller smale føtter?
  • Har du behov for ekstra støtte i skoene? (dersom du overpronerer/faller inn i anklene når du lander, og opplever smerter/skader pga dette)
  • Hvilket underlag skal du løpe på med disse skoene? (asfalt, mølle, terreng etc.)
  • Skal skoene brukes til konkurranse, intervaller eller mengdetrening?
  • Er det andre ting du ønsker å legge vekt på?

Kan jeg sette meg på venteliste for, eller reservere en vare i nettbutikken?
Det er dessverre ikke mulig å holde av/reservere varer i nettbutikken, og det er heller ikke mulig å sette seg på venteliste for kommende varer i nettbutikken.


Hvordan går jeg frem for å bytte eller returnere en vare jeg har kjøpt i nettbutikken?
Se angrerett, retur og bytte


Kan jeg bestille varer fra nettbutikken via e-post eller telefon?
Nei. Varer må bestilles via nettbutikken, og vi kan ikke legge inn en bestilling for deg.

julegaver byttes tom 15. januar