FRI FRAKT PÅ ORDRE OVER 750,-
Missing alt

Kontakt oss

Kundeservice

Trenger du hjelp eller lurer på noe? Her finner du informasjon og ofte stilt spørsmål

Her er noen av spørsmålene kundene spør oss oftest om. Kontakt oss gjerne på kundeservice@loplabbet.no om du ikke finner svaret ditt her.

Hva er retur- og byttereglene på julegaver?

Vi har utvidet retur- og bytterett til 11. januar for varer kjøpt i butikk og på loplabbet.no i perioden 1. november og 24. desember. Varen må være i original emballasje og merkelapp iht våre retur- og bytteregler.

Jeg har mottatt ordrebekreftelse fra nettbutikken. Når kan jeg forvente varene jeg har bestilt?

En ordrebekreftelse fra oss er en bekreftelse på at bestillingen din er registrert. Det er først når bestillingen er behandlet, varene plukket og det sendes ut sendingsbekreftelse fra oss at varene er på vei. Vi tar forbehold om feil i lagerstatus. Ved lanseringer av ettertraktede produkter kan dobbeltbestillinger forekomme. Ordrene behandles fortløpende i stigende rekkefølge, og det er først ved mottatt sendingsbekreftelse at du er sikret varen. Normalt vil du motta sendingen innen 1-3 arbeidsdager.

Hvordan sendes varene fra dere?

Varene fra oss sendes som MyPack Collect til utleveringssted eller MyPack Home hjem til deg med sporing via PostNord. Sporingsnummer finner dere i sendingsbekreftelsen fra oss.
Dersom du har bestilt flere produkter kan disse sendes fra ulike butikker. Dette innebærer at du mottar produktene i ulike forsendelser.

Kan jeg kjøpe eller bruke gavekort i nettbutikken?

Man kan per i dag dessverre ikke kjøpe eller bruke gavekort i nettbutikken. Vi jobber med å få til en løsning for dette. Man kan dessverre heller ikke benytte tilgodelapp som betalingsmetode i nettbutikken.

Kan jeg bruke rabatter fra aktuelle medlemskap i nettbutikken?

Enkelte organisasjoner/bedrifter har rabattavtaler hos Löplabbet eller enkelte av våre butikker. Ikke alle disse gjelder i nettbutikken. Informasjon om slike rabatter og hvordan man legger det til når man handler i nettbutikken skal være tilgjengelig hos den aktuelle organisasjonen/bedriften. Det er kundens ansvar å sørge for at eventuelle rabattkoder er lagt inn riktig før man gjennomfører en ordre. Dersom du av ulike grunner ikke får lagt inn en gyldig rabattkode før du legger inn en ordre, kan du kontakte oss på e-post kundeservice@loplabbet.no for å få hjelp til dette.

Kan jeg få anbefalt løpesko via kundeservice?

Vi anbefaler alltid å ta turen innom en av våre butikker for å få best mulig hjelp til riktig valg av løpesko. Vi har samtidig stor forståelse for at ikke alle har denne muligheten, og vil gjøre vårt aller beste for å hjelpe deg med å velge riktig sko via vår kundeservice, kundeservice@loplabbet.no. Merk at vi ikke kan gi noen garanti for at skoene vi anbefaler vil være riktig for deg. Oppgi noen opplysninger om deg selv og til hvilket bruk du ønsker anbefalinger, som for eksempel:
  • Har du brede eller smale føtter?
  • Har du behov for ekstra støtte i skoene? (dersom du overpronerer/faller inn i anklene når du lander, og opplever smerter/skader pga dette)
  • Hvilket underlag skal du løpe på med disse skoene? (asfalt, mølle, terreng etc.)
  • Skal skoene brukes til konkurranse, intervaller eller mengdetrening?
  • Er det andre ting du ønsker å legge vekt på

Kan jeg sette meg på venteliste for, eller reservere en vare i nettbutikken?

Det er dessverre ikke mulig å holde av/reservere varer i nettbutikken, og det er heller ikke mulig å sette seg på venteliste for kommende varer i nettbutikken

Hvordan går jeg frem for å bytte eller returnere en vare jeg har kjøpt i nettbutikken?

Kan jeg bestille varer fra nettbutikken via e-post eller telefon?

Kontakt kundeservice på e-post kundeservice@loplabbet.no så hjelper vi deg gjerne med hvordan du bestiller varer hos oss.